Ofte stillede spørgsmål

Få Fit-all Kalorieregnskabet på din iPad, iPhone eller tablet

Som Klubmedlem af Fit-all, får du mulighed for at benytte vores Fit-all Kalorieregnskab. Heri kan du indtaste din daglige kost og motion, se oversigter over næringssammensætningen, holde øje med dit daglige kalorieindtag samt fordelingen af protein, kulhydrat og fedt og meget mere.

Tilføj Fit-all appen til din iPad eller iPhone:

  1. Åben Safari på din iPhone
  2. Gå ind på regnskab.fitall.dk
  3. Log ind med dine oplysninger (husk at vælge ’Husk mig’ funktionen til)
  4. Klik i menuen nederst, hvor du har et ikon af en firkant med en pil, som peger op (se billede 1)
  5. Klik i menuen nederst, hvor der står Tilføj til Hjemmeskræm / Add to Home Screen, hvis din iPhone kører på engelsk (se billede 2) Ikonet er en firkant med et + i.
  6. Øverst i højre hjørne vælger du herefter Tilføj / Add, hvis din iPhone kører på engelsk (se billede 3)
  7. Nu ligger ned nye app klar på din iPhone. Klar til brug ?

Billede 1

Billede 2

Billede 3

Har du problemer?

Har du problemer eller andet, må du endelig kontakte vores kundeservice på kontakt@fitall.dk. Så skal jeg hjælpe dig.

NB! Man kan kun benytte Fit-all appen, når man er oprettet som Klubmedlem. Er du endnu ikke medlem, så kan du oprette dig via knappen nedenfor.

Hvad betyder BMR?

BMR (basal metabolic rate) er din hvileforbrænding, og beregnes ud fra dit køn, højde, vægt og aktivitetsniveau.

Kroppen bruger energi hele døgnet, til at holde vores organer igang, til vejrtrækning m.v.
BMR fortæller hvor meget energi vores krop bruger på at holde sig i gang, - også når vi sover.

BMR falder med alderen, men ved regelmæssig motion og sund kost kan vi øge kroppens evne til at forbrænde energi, og dermed regulere vores BMR positivt.

På din personlige profil i Fit-all Kalorieregnskabet beregnes din BMR i forbindelse med estimering af dit daglige kaloriebehov. Hvis du har fået dit BMR målt på en bodyscanner kan dette tal indtastes i profilen.

Fit-all Kalorieregnskabet - Kropsanalyse

Har du problemer?

Har du problemer eller andet, må du endelig kontakte vores kundeservice på kontakt@fitall.dk. Så skal jeg hjælpe dig.

Hvad er et VIPmedlemskab?

Når du har opnået din målvægt og har holdt vægten i 4 uger, kan du blive VIPmedlem.

Som VIPmedlem af Fit-all beholder du alle dine fordele - og får endnu flere.

Du opretholder din VIP status, som indebærer GRATIS deltagelse på møder og arrangementer, når din vægt holder sig under din målvægt +2 kg og du er blevet vejet/bodyscannet hos din vægttabscoach, mindst hver 8. uge.

Skulle du veje mere end 2 kg over din målvægt, eller er det mere end 8 uger siden du har besøgt os, betaler du blot den normale afgift for et enkelt møde.

For at opretholde din status som VIPmedlem af Fit-all bliver dit Klubmedlemskab automatisk fornyet hver måned.

Skulle medlemskabet afbrydes, bortfalder din VIP-status.

Har du problemer?

Har du problemer eller andet, må du endelig kontakte vores kundeservice på kontakt@fitall.dk. Så skal jeg hjælpe dig.

Hvad er Gratis frugt og grønt?

Du finder indstillingen til Gratis frugt og grønt i menuen under Min profilFit-all Kalorieregnskabet.

Hvis du vælger Gratis frugt og grønt kan du spise 3 gratis frugter pr. dag og alle de grøntsager du vil pr. dag.

Vær opmærksom på at dette KUN gælder for de frugter og grøntsager der står på Frugt og Grøntlisten, som du finder på din Fit-all profil, når du logger ind på www.fitall.dk.

Hvis du vælger denne funktion skal du IKKE indtaste de 3 første stykker frugt pr. dag samt de grøntsager du spiser fra listen.

Spiser du mere end 3 stykker frugt fra listen, grøntsager der ikke står på listen, frugt eller grønt i opskrifter osv. skal disse medregnes i dit Fit-all Kalorieregnskab.

Dvs. det er udelukkende de frugter og grøntsager du ikke indtaster der ikke bliver talt med.

Der kan være en mindre unøjagtighed afhængig af hvilke frugter og grøntsager du vælger.

Du kan, til enhver tid, ændre denne indstilling.

Gratis frugt & grønt

Har du problemer?

Har du problemer eller andet, må du endelig kontakte vores kundeservice på kontakt@fitall.dk. Så skal jeg hjælpe dig.

Hvad er Ugekalorier?

Du finder indstillingen til dine Ugekalorier i dit Kalorieregnskab, under 'Min profil' → Ugekalorier.

Ugekalorier giver dig fleksibilitet, både i hverdagen og i weekenden. Den giver dig lidt ekstra råderum, som du kan bruge dér hvor det passer til din livsstil.

Du vælger selv hvordan du bruger dine Ugekalorier; du kan fordele dem hen over ugen, så du kan spise lidt større portioner de dage du har brug for lidt ekstra. Eller du kan bruge dem i situationer, hvor du f.eks. skal spise ude eller skal til fest.

Dine Ugekalorier er opdelt i brikker á 50 kalorier, som du frit kan bruge, der hvor du ønsker det. Du kan tilføje det ønskede antal brikker á 50 kalorier i feltet Ugekalorier.

Dine Ugekalorier medregnes automatisk i dit anbefalede daglige kalorieindtag.

Vælger du at ændre i dine Ugekalorier vil den nye ændring træde i kraft fra den næstkommende mandag.

Fit-all Ugekalorier

Har du problemer?

Har du problemer eller andet, må du endelig kontakte vores kundeservice på kontakt@fitall.dk. Så skal jeg hjælpe dig.

Hvor kan jeg se mine oplysninger for mit abonnement?

Når du logger ind på din Fit-all profil øverst til højre via knappen Log ind på Fit-all, har du en lille menu til venstre for dit profilbillede. Hvis du klikker på dette ikon:

Mit abonnement

Her kan du se, hvilket medlemskab du har og hvornår det udløber eller bliver fornyet.

Her kan du se, hvilket medlemskab du har og hvornår det udløber eller bliver fornyet.

Vær opmærksom på, at der fremgår to datoer i teksten. Én for fornyelse af Basismedlemskabet og én for fornyelse af forløbet hos din vægttabscoach.

Eksempel:
Dit Basismedlemskab bliver automatisk fornyet den 16. februar 2020.
Dit forløb hos din coach bliver automatisk fornyet den 8. april 2020.

Vær opmærksom på, om dit medlemskab udløber eller bliver automatisk fornyet.

Har du opsagt dit coachforløb eller hele dit medlemskab, vil det også fremgå via teksten på denne side.

Vær opmærksom på, at der fremgår to datoer i teksten. Én for fornyelse/opsigelse af Klubmedlemskabet og én for fornyelse/opsigelse af forløbet hos din vægttabscoach.

Eksempel:
Dit Klubmedlemskab bliver automatisk fornyet den 20. februar 2020.
Dit forløb hos din coach udløber den 12. april 2020.

Det betyder i dette tilfælde, at medlemmet har opsagt den uatomatiske fornyelse af forløbet hos sin vægttabscoach, når det udløber den 12. april. Man kan naturligvis benytte sin vægttabscoach i hele opsigelsesperioden. Herefter vil medlemmet blot være Basismedlem til 91 kr. om måneden.

Du kan altid tilkøbe et vægttabsforløb hos din vægttabscoach igen.

Vi har netop lavet vores medlemskaber sådan, så man som medlem får et super fleksibelt medlemskab, hvor man fra dag til dag kan ændre om man vil klare alt selv, eller om man ønsker yderligere hjælp fra en vægttabscoach.

Abonnementtyper:

  • Basismedlemskab.
  • Basismedlemskab + 4 ugers coachabonnement på vægttabshold eller hos en online vægttabscoach.
  • Basismedlemskab + 12 ugers coachabonnement på vægttabshold eller hos en online vægttabscoach.
  • Basismedlemskab + Tilkøb af ét møde på vægttabshold eller hos en online vægttabscoach.

Har du problemer?

Har du problemer eller andet, må du endelig kontakte vores kundeservice på kontakt@fitall.dk. Så skal jeg hjælpe dig.

Hvordan ændrer jeg mit abonnement?

Når du logger ind på din Fit-all profil øverst til højre via knappen Log ind på Fit-all, har du en lille menu til venstre for dit profilbillede. Hvis du klikker på dette ikon:

Mit abonnement

Ved at klikke på ét af de tre* bannere til højre, kan du ændre dit abonnement til det, du ønsker.

*Du kan ikke se alle fire muligheder på samme tid, da du selvfølgelig ikke kan vælge det abonnement, du allerede har.

Derfor vil denne side være forskellig fra person til person, afhængig af abonnement.

Abonnementtyper:

  • Basismedlemskab.
  • Basismedlemskab + 4 ugers coachabonnement på vægttabshold eller hos en online vægttabscoach.
  • Basismedlemskab + 12 ugers coachabonnement på vægttabshold eller hos en online vægttabscoach.
  • Basismedlemskab + Tilkøb af ét møde

Status:

Her kan du se, hvilket medlemskab du har og hvornår det udløber eller bliver fornyet.

Vær opmærksom på, at der fremgår to datoer i teksten. Én for fornyelse af Klubmedlemskabet og én for fornyelse af forløbet hos din vægttabscoach.

Eksempel:
Dit Klubmedlemskab bliver automatisk fornyet den 16. februar 2020.
Dit forløb hos din coach bliver automatisk fornyet den 8. april 2020.

Har du problemer?

Har du problemer eller andet, må du endelig kontakte vores kundeservice på kontakt@fitall.dk. Så skal jeg hjælpe dig.

Hvordan kommer jeg godt igang med mit Fit-all Kalorieregnskab?

Der er flere måder, hvorpå du kan komme godt igang. Se denne vores video igennem, så du får den bedste starte på din nye livsstil.

Har du problemer?

Har du problemer eller andet, må du endelig kontakte vores kundeservice på kontakt@fitall.dk. Så skal jeg hjælpe dig.

Hvordan læser jeg fedtprocentmåling strimlen?

Download PDF'en ved at klikke på den grønne knap nedenfor. Her vil du kunne se beskrivelsen for fedtprocentmålingstrimlen, som du har fået hos din vægttabscoach.

Har du problemer?

Har du problemer eller andet, må du endelig kontakte vores kundeservice på kontakt@fitall.dk. Så skal jeg hjælpe dig.

Hvordan tilføjer jeg en ny madvare til mit Fit-all Kalorieregnskab?

Hvis du ikke kan finde en fødevare via søgning eller stregkodescanneren, skal du ikke fortvivle. Du kan nemlig tilføje den selv og bruge den med det samme.

1. Sådan tilføjer du en ny madvare til dit Kalorieregnskab

  1. Når du står på Forsiden i dit Kalorieregnskab, er der en lille knap, til højre for teksten Indtast mad. Klik på knappen + Tilføj.
  2. Når du har klikket på knappen, vil du få to muligheder.
    • Tilføj ny madvare
    • Tilføj ny opskrift
  3. Klik på teksten: Tilføj ny madvare.
  4. Herefter vil siden opdatere og du vil nu få mulighed for at tilføje din madvare.
  5. Udfyld felterne med informationen omkring din madvare.
  6. Det er vigtigt, at du lige tjekker, at den ikke findes i forvejen i listen, som opdateres, når du udfylder informationen omkring fødevaren.
  7. Findes den ikke, skal du blot klikke i feltet ud for teksten Madvaren findes ikke, for at tilføje den.
  8. Er det bare en hurtig indtastning til dig selv, kan du med fordel vælge at gøre indtastningen privat. Du klikker blot i feltet ud for teksten, Denne madvare skal være privat.
  9. Vil du tilføje den, så alle kan benytte sig af fødevaren, skal du undlade at gøre madvaren privat og i stedet skal du trykke på knappen, Gem.
  10. Du kan nu benytte den netop oprettede madvare med det samme. Du kan blot søge den frem ud fra de oplysninger, du selv har opgivet.
  11. Når madvaren er valideret hos Fit-all, vil den være tilgængelig for alle Fit-all brugere.
Tilføj en ny madvare
Tilføj en ny madvare

Har du problemer?

Har du problemer eller andet, må du endelig kontakte vores kundeservice på kontakt@fitall.dk. Så skal jeg hjælpe dig.